مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فرش چرم طرح جدید

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع فرش چرم طرح جدیدنحوه تعیین قیمت فرش چرمنحوه سفارش چرم فرش طرح جدید
قیمت فرش چرم

فرش چرم طرح جدید چه مدل ها و رنگ بندی هایی دارند؟ این سبک فرش ها برای کدام فضا ها مناسبترند؟ سایزبندی و اندازه های این محصول چرمی شیک و زیبا به چه صورت است؟ چطور می توان سفارش داد و خریداری نمود؟ نحوه قیمت گذاری هر کدام از طرح ها براساس چه معیارهایی انجام می گیرد؟

قیمت فرش چرم

انواع فرش چرم طرح جدید

چرم فرش ها همانگونه که مستحضرید انواع و مدل های بسیار متنوع و جذابی دارند و وجود رنگ بندی و سایزبندی در طرح ها موجب شده علاوه بر ظاهر جذابشان، بتوانند نظر مشتریان و علاقه مندان مختلف را به خود جلب نمایند.
زمانی که مشتریان طرح ها را ملاحظه و بررسی می نمایند؛ یکی از مهمترین سوالاتشان اینست که در چه رنگ هایی قابلیت تولید دارد؟ پاسخ اینست که در رنگ های خنثی و قابل ست شدن با تمامی دکوراسیون ها مانند رنگ های مشکی، کرم، طوسی بیشترین طرفداران را دارند. ضمن اینکه با دکوراسیون در سبک های مختلف قابلیت اجرایی شدن دارند.

و سوال بعدی معمولا این است که آیا در سایز های مختلف قابل سفارش و تولید است که باز هم پاسخ ما مثبت و بلی است. چون شما به صورت مستقیم و بی واسطه سفارش می دهید و خرید می کنید؛ در نتیجه هم می توانید رنگ و هم سایز مدنظرتان را ( از ۱ متر به بالا) درخواست دهید تا طبق سفارشتان تولید و تقدیم شود.

در نظر داشته باشید که این فرش های چرمی در مدل های مستطیلی و گرد تولید می شوند و به راحتی می توانید هر سبکی که مورد پسندتان است را درخواست دهید تا برایتان آماده شود و تقدیم حضور گردد.

قیمت فرش چرم

نحوه تعیین قیمت فرش چرم

قیمت هر کدام از چرم فرشها و کیف رودوشی چرم زنانه با توجه با معیارهای مختلفی انجام می پذیرد که در اینجا ما به مهمترین شاخصه ها به طور خلاصه می پردازیم:

  1. درجه کیفیت و مرغوبیت محصول
  2. سایز سفارش
  3. میزان کاری که بر روی محصول انجام شده
  4. تعداد سفارش (البته امکان سفارش این محصول به صورت تک و عمده وجود دارد.)

قیمت فرش چرم

نحوه سفارش چرم فرش طرح جدید

همانطور که اشاره شد شما می توانید این چرم فرشها را به صورت تک و یا تعداد از راشا چرم سفارش دهید و از این بابت هیچ مسئله ای وجود ندارد؛ ضمن اینکه به دلیل به طور مستقیم و بی واسطه خرید می کنید، می توانید سایز و رنگ مدنظرتان را مشخص نموده و درخواست دهید. همچنین لازم به ذکر است که از لحاظ مکانی هیچ محدودیتی ندارید. بعد از انتخاب و تعیین نوع و سایز محصولتان و واریز وجه سفارش شما ثبت می گردد و برای واحد تولید ارسال می شود. پس از آماده شدن محصول شما مانند کیف زنانه هرمس در هر شهری که باشید مشکلی نیست و سفارشتان ارسال می گردد. از این رو، بهترین و باکیفیت ترین محصولات را می توانید در هر کجا که هستید بدون واسطه خریداری نموده و خرید خوبی را تجربه نمایید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه مفیدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09132235694

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: shervin_charm@

instagram icon اینستاگرام: shervin_charm@

email icon ایمیل: info@shervinleather.com

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید